La comercialització dels productes de Barça Hospitality per al futur Spotify Camp Nou avança i ja s'ha venut el 90% de les VVIP Suites i els Boxes

La comercialització dels productes de Barça Hospitality per al futur Spotify Camp Nou avança i ja s'ha venut el 90% de les VVIP Suites i els Boxes

Les VVIP Suites i els Boxes de Tribuna ja estan tots venuts, la majoria amb contractes a llarg termini d’entre 8 i 10 anys, i el Club acaba de llançar els Loge Seats, ubicats a la primera anella VIP del futur Estadi

La comercialització de la nova oferta de Barça Hospitality que el Club va presentar el passat mes d’octubre ha tingut una gran acollida i ja s’ha venut el 90% dels productes que es van llançar primer, les 20 VVIP Suites i els 96 Boxes amb què comptarà el nou Estadi. El Club ha adaptat la seva proposta VIP per al futur Spotify Camp Nou a les noves tendències del mercat, amb llotges i seients de qualitat molt superior i que triplicarà l’oferta actual amb què està previst que es generin, conjuntament amb els nous acords de patrocini, al voltant dels 120 milions d’euros d’ingressos anuals.

Les VVIP Suites i els Boxes de Tribuna ja estan tots venuts, la majoria amb contractes a llarg termini d’entre 8 i 10 anys, que mostren l’aposta i la confiança dels clients en la nova proposta de Barça Hospitality al futur Estadi. En aquest sentit, cal destacar que la comercialització i el tancament dels contractes ha mantingut la prioritat dels socis i sòcies, així com dels clients actuals, posant en valor la seva fidelitat al Club i atorgant la màxima preferència en l’adquisició dels productes VIP que oferirà l’Spotify Camp Nou.

La presentació i la comercialització de cadascun dels productes que formen part de la nova oferta de llotges i seients VIP s’està duent a terme gradualment. Amb una xifra total de 9.400, entre localitats i espais disponibles, i amb la majoria de les VVIP Suites i els Boxes pràcticament venuts, el Club acaba de llançar els Loge Seats, ubicats a la primera anella VIP del futur Spotify Camp Nou. Cal recordar també que per a l’impuls de la comercialització i el disseny de la nova oferta de Barça Hospitality, el FC Barcelona està treballant conjuntament amb Legends, companyia referent en l’àmbit internacional en experiències Premium i vendes, avançant en l’objectiu de maximitzar la generació de nous ingressos associada a l’Hospitality del futur Estadi.

Comercialització gradual de l’oferta VIP

Els Loge Seats ja estan disponibles per a tots aquells interessats i interessades a comptar amb un espai així al futur Spotify Camp Nou, i pròximament ho estaran també els seients premium ubicats a l’anella VIP i a la primera i segona graderia. En el cas dels Loge Seats, s’estan comercialitzant en grups de quatre seients de tipus sofà i màxim confort, que estaran ubicats en la primera anella VIP a Tribuna i Lateral. Els 144 seients compten amb una de les millors visibilitats del terreny de joc i accés a la sala VIP i tenen un preu des dels 45.000€ als 87.000€ per temporada, en funció de la seva ubicació.

Per oferir la millor de les experiències a tothom qui hi estigui interessat, així com els actuals clients de Barça Hospitality, el Club ha creat també un espai com a plataforma i eina comercial per ajudar a difondre i comercialitzar l’Espai Barça. La nova oficina comercial que està previst que obri les seves portes pròximament, ocuparà una superfície d’uns 1.000 m2, que estarà en ús fins que s’acabin les obres de l’Estadi, i aspira a convertir-se en un nou punt de referència dins el sector, assegurant una experiència única a tots aquells que vulguin gaudir del Barça en un ambient sofisticat i exclusiu.

La nova oficina comercial serà un centre experiencial on la realitat virtual, activitats immersives, hologrames i les més avançades tecnologies es posaran al servei de tothom qui visiti el nou espai i vulgui veure en primera persona els nous seients i llotges VIP del futur Spotify Camp Nou. El FC Barcelona ha estat pioner en el concepte d'utilitzar una sala d'exposició de rèpliques innovadora de productes VIP. En aquest sentit, a partir de l’aliança amb Legends, el Club va dissenyar i donar vida a l'espai, a partir de l’experiència de la companyia internacional en altres estadis mundialment referents.

 

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut